wohlfie 0 Postad 10 April , 2010 Ska till och mål båten på insidan nu och vet inte helt vad jag ska ha. vill dock ha en fräg så man inte blir sönder bländad från sol strålarna. Det som var på från början vet jag inte vad det är men när jag slipa bort det så vart det som vitt pulver. Den färgen är mörkvit. Det är en öppen båt som använda för fiske. Vill nog ha någon liknade färg, som slår av sol strålarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 11 April , 2010 Okej, det blir säkert bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wohlfie 0 Postad 11 April , 2010 ringde till en båt firma, de surra om 2komponets färg för golv för att det är mer slit starkt. Vad är det för sorts färg de målar med? tycker det ser ut o vara rätt tjock lager färg på båten när jag slipade bort en del färg. För hel vit känns inte så smart, tanke på att det blänker en hel del på sommaren. Finns ingen standarn färg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jazzselect 0 Postad 11 April , 2010 körde helvitt på min förra året, dessutom var det en blank färg. har inte stört mig det minsta på att den bländat mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 11 April , 2010 International har en däcksfärg, Interdeck men 2-komp. blir starkare. Finns i olika nyanser och dessutom kan man tillsätta matteringsmedel. http://www.byggplast-batprylar.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser