Seawolf 384 Postad 8 April , 2010 http://www.sailguide.biz/forum2/viewtopic.php?f=3&t=7601 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 9 April , 2010 Samma person har gjort samma inlägg på detta forum så det var inget nytt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 9 April , 2010 Nirilli vs Bavaria Seawolf vs HR Är Nirilli och Seawolf samma troll, månne? Beteendet är slående lika... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 9 April , 2010 Nu var väl det så att den tidigare tråden länkade till en artikel i Bohusläningen den tidigare tråden länkade till en artikel i Bohuslänningen, den i Bohuslän och Dalsland lokala morgontidningen. Bohuslänningen är för oss bohuslänningar av samma dignitet som Dagen Nyheter är för nollåttorna. Tråden med länken till bohuslänningen här på MG har haft 1283 visningar och fått 20 svar. Av de 20 svaren är det väl knappast något som ger sig in på en djupare annalys. Seawolf - om vilken jag fått en uppfattning om som varandes en kunnig och seriös person - skapade samma tråd på både fendern och i Sailgude. Rndast med en länk till Bohuslänningens artikel. Tråden i Sailguid har hitills haft 2941 visningar och har fått 100 svar. Det var väl därför Seawolf länkade till den tråden. På Sailgude finns ju ett gäng mycket diskussionsglada personer, men som de flesta sitter inne med stora kunskaper. De har förmågan att kunna vända och vrida på ett problem i all oändlighet - ofta med substans. Ofta har de även kännedom om andra faktorer i ärendet. Det var väl detta Seawolf ville förmedla till oss genom att länka till tråden i Sailguide. Jag har själv inte orkat läsa den tråden i sin helhet, men om de brottstycken jag läst stämmer gör nog kunden rätt i att stämma Hallberg Rassy. tommy Senast ändrad av toaen | 09 april 2010 | 18:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 9 April , 2010 Såvitt jag vet är: Signaturen Seawolf = Magnus Sterky == Boken Elsystem för båtar (www.batteknik.se) absolut inget *troll* enligt min uppfattning. Som jag brukar gardera med: varken bra eller dåligt, snarare tvärtom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 9 April , 2010 Jo, jag vet. Jag har t.o.m. fallit för frestelsen att köpa en omnämnd bok... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser