SmileRacer 0 Postad 18 Augusti , 2004 Hejsan Har precis köpt mig en träsnipa. och i den sitter de en vp b20. Killen jag köpte den av sa att de kan vara problem att få igång motorn, eftersom förgasarn inte har någon direkt chåk. Vad kan man göra? någon som har samma problem? Mvh Håkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 18 Augusti , 2004 jag har dubbla bil förgasare på min b20, och den kan va lite tjurig när den är kall för det är virechok på bil fuggarna och de har inte jag orkat o fixa nån vire till dem inte. men på mina finns de ju iaf chokspjäll som man kan fila ett litet hack i och sedan manuellt trycka dem till chok läge som sedan släpper vid gaspådrag............. men du kan ju alltid prova med en liten dos av mirakelmedlet startgas om den e trögstartad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Deus 0 Postad 21 September , 2004 Byt till en weber förgasare, få bättre ekonomi och lättare starter.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dahlbo 0 Postad 21 September , 2004 Det är sällan problem att starta en B20 kanske i början av aprill och slitet av september. När det är ca 15 grader så startar den ganska fint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dahlbo 0 Postad 21 September , 2004 Det är sällan problem att starta en B20 kanske i början av aprill och slutet av september. När det är ca 15 grader så startar den ganska fint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser