snok 0 Postad 3 April , 2010 nån som har nått bra förslag på en shysst styrpulpet , har tröttnat på hardtopen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 3 April , 2010 Prisklass..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newnoseharbour 0 Postad 3 April , 2010 Crescent Bamse. Stor, stabil - grymt bra båt. Modellerna skiljer sig lite åt. Min på bilden har ex vis blivit av med vindrutan längst fram, fått in ett par sköna stolar mm. pris: runt 50` för en Bamse lik min (se bild) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 3 April , 2010 pris: runt 50` för en Bamse lik min (se bild) Inte nu längre va... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newnoseharbour 0 Postad 3 April , 2010 Nej för tusan! Mitt svar till snok var långt ifrån menat som en försäljningsannons. Tack för dina tips förresten! Bilden jag skickade med här ovan är bara för att visa hur modellen kan se ut! Båten på bilden är ju som sagt numera behäftad med vissa skönhetsfel i gelcoaten - föröver...*ähummm* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser