Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
snok

vad fan tror ni om sommarn 2010 .....bra eller anus?

Rekommendera Poster

med tanke på vintern så får man hoppas på en kanon sommar...eller vad tror ni båtlovers....så man får köra ett par liter eller nåra fat bensin!      snok.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

man kanske får ta båten till sandhamn   och lyssna på dj hångelFoten vilket jävla skämt

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är alltid optimist, och sommaren 2010 kommer att bli den bästa någonsin.

Sand hamn? Var ligger det? Finns inte på min GPS.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sandhamn finns i af i östra Helsingfors, vet inte om OPn syftade på den Sandhamn?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hahahahaha!!!

 

Sommaren 2010:

Ny båt = Kanon!!!Cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Yr skrev sent i höstas att förutsättningen för en exremt varm sommar finns. El Nino är tydligen i farten igen vilket brukar påverka vädret även här. För att vara säker bör man nog titta även i kaffesumpen.  Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ny båt och sex veckor semester!

Klart som den att det blir en KANON sommar!!!

Hoppas jag iallafall....

/Jonas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jo men visst tusan blir det en fin sommar!!! vi ska Lännersta - Västervik tor hade  vi tänkt via Harstena etc. etc. tänkte utnyttja alla hydrographica sjökotren som givits ut i området ... i väntan på det så blir det som vanligt en öl & en jäger framför brasan och till det lite högläsning ur Båtliv ...... Mats

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter att ha spenderat 6 månader i Afghanistan och sen köpt en ny båt så är det fan bäst att det blir en gedigen sommar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var då helvete vad alla svär så förbannat i den här tråden.

Har ni inget jävla vett i alls.

Vårda språket för helvete.

::H::

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om ni Mg;are kan enas m en gemensam segelperiod på några veckor, så kan jag lägga min vid en annan tidpunkt. Det borde garantera att ni får fint väder. Jag brukar i varje fall få skitväder, när jag än är ute och seglar. Men jag är van, så mig kvittar det lika.

 

tommy

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tackar. Har dock två månader kvar först. Premiärturen avser jag styra mot Marstrand.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om jag bara lyckas köpa en båt kommer detta bli den bästa sommaren på länge, vädret bryr jag mig inte om blöt kan man bli fast det inte regnar på sjön.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Anus?

Jag tror ingenting om sommaren, jag VET! Jag har beställt 25 grader, strålande sol, lite regn ett par nätter per vecka och vindar på 5 - 7 ms.  Detta gäller vecka 25 samt 28-31 lokalt över mig.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hoppas bara på lite o ljummen vind så man får lugna överfarter Sverige - Danmark tur & retur!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nytt drev = en fantastisk båtsommar. Vädret kommer att vara suveränt, en enda lång värmebölja så att man tvingas svalka sig långt ut vid klippor och skär :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas verkligen det blir en bra sommar, tror nog Sandhamn inte kommer vara med på min lista över platser att besöka. Lite besviken då jag hade hoppats få se ett skönt sommarprogram från skärgården. Då kliver skräpkanalerna in och gör det till något j-la hata stockholmare program med massa människor som gör bort sig. Nä, nu ser jag repriserna på sjön suger istället...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...