frejo 0 Postad 29 Mars , 2010 Jag letar efter skruv med försänkt skalle som är 2,9x30 utan framgång. Åtminstone har inte Hjertmans eller Seasea några. Har ni några idéer om var jag kan hitta detta i Göteborgsområdet eller på nätet? Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pripps 0 Postad 29 Mars , 2010 Måste det vara rostfritt ? eller räcker galvat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 29 Mars , 2010 Vill ju helst ha rostfritt men det kanske funka med galvat då det ska sitta inne i båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Mars , 2010 Inte galvat om du har båten på västkusten, salthalten i luften bryter ner galvet ganska fort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amiga 1 Postad 29 Mars , 2010 www.skruvospik.se/Shop/Index.php?sArtModelId=45403030 Prova här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Mars , 2010 Jag tror du är tvungen att gå upp till 3.2mm på en sådan skruv, det är standard, kan du inte borra upp hålet lite? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 29 Mars , 2010 Tack för tipset om Skruv och spik. Dock blir det kanske i sista hand jag handlar av dem. Känns onödigt med 200st när jag bara behöver åtta... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 29 Mars , 2010 Egentligen kan jag ju det men skulle ändå föredra att slippa. Det är ju ändå den dimensionen som suttit där tidigare... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janus82 7 Postad 30 Mars , 2010 Sifvert-skruv (http://www.sifvert-skruv.se/) har de flesta skruvsorter som går att få tag på. Jag vet inte hur det funkar via webben men i deras butik på Kungsholmen går det att köpa skruv styckvis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 30 Mars , 2010 Sifvert, toppen. Det verkar som om de kan skicka mig några stycken. Tack för tipset. //Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 31 Mars , 2010 Nu kan man ju tro att detta är rena reklamen (och det är det också...) men jag måste säga att Sifvert har varit väldigt tillmötesgående och trevliga att ha att göra med. Så återigen, tack för tipset. //Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser