nfrma 0 Postad 28 Mars , 2010 Hej! Önskar synpunkter (för/nackdelar) på hur en Maxi 108 skulle fungera som en långseglare? MVH/ Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 28 Mars , 2010 Vilken sorts långseglare? Runt Sverige, Medelhavet, Västindien, jorden runt eller något annat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robert99 64 Postad 28 Mars , 2010 Alldeles perfekt vad jag kan förstå. Jag har följt två på internet under många år, vilket är grunden till mitt påstående. Här är länken till en: http://www.hilda.nu/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 28 Mars , 2010 En svårighet är pentryt längs ena sidan. Trixigt att laga mat i sjögång. Annars är mina vänner med en Maxi 108 nöjda med den som långseglingsbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nfrma 0 Postad 28 Mars , 2010 Hej igen! Tack för alla snabba svar. Tanken är till en början medelhavet. Skall gå in och kolla länken jag fick! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nfrma 0 Postad 28 Mars , 2010 Har du länken till den andra också Robert 99? Mkt intressant läsning! Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robert99 64 Postad 29 Mars , 2010 Har tyvärr inte kvar den andra länken för deras färd, i alla fall hemsideuppdateringen upphörde för ca 5 år sedan. Men om du mailar Hilda, kan de säkert ge svar på dina frågor. Jag har aldrig gjort det, men de verkar var öppna för dialog. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser