SuperG 0 Postad 26 Mars , 2010 Behöver nya back-to-backstolar till min Bayliner 1952. WISE tillverkar utbytes som passar direkt i mina fästen. Har hittat dom i USA men det kostar säkert skjortan att ta hem. Nån som vet var man kan få tag på såna i Sverige? Att klä om skulle väl bli ruggigt dyrt antar jag? Nån som provat att klä om själv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skrutten 0 Postad 26 Mars , 2010 www.zellus.net säljer WISE stolar men det blir nog inte direkt billigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SuperG 0 Postad 26 Mars , 2010 Nej, antagligen inte men jag drog ett mejl till dom så får vi se. Klä om själv då? Nån som gjort? Senast ändrad av SuperG | 26 mars 2010 | 22:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 27 Mars , 2010 HUr ser dom ut? Har du bilder att lägga ut? bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SuperG 0 Postad 27 Mars , 2010 Zellus hade inte/kunde inte skaffa. Bilden har jag snott från www.overtons.com , Inte så dyrt men dom skeppar inte till Sverige Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klovervagen 0 Postad 22 Mars , 2011 Hej, Jag var lite nyfiken på hur det gick för dig med dina stolar? Jag har samma problem, behöver klä om mina back-to-back Alla tips är önskvärda.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torgny-3055 30 Postad 22 Mars , 2011 Jag håller på själv att ta hem grejor från USA tycker inte frakten blev så dyr . Kolla med dom i usa vad du får betala för frakt till svergie . Ps har hittat en firma som har fått köpa Bayliners lite äldre orginalritningar på grejor i våra båtar .Dom har nu sytt en ny sunpad åt mig som finns orginal till 3055 ska bli intresant att prova den när den kommer hem.Kan säga nu att priset är det inget fel på mot i Svergie Mer info om detta kommer . Mvh Torgny Senast ändrad av Torgny-3055 | 22 mars 2011 | 20:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 23 Mars , 2011 Marinmagasinet.se säljer back to back stolar i sin webshop kan ev vara ett alternativ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
politby 1 Postad 26 Mars , 2011 Jag använder en fraktförmedlare som heter jetcarrier.com när det gäller stora/tunga prylar eller säljare som inte vill leverera utanför USA. Du får en egen adress hos JetCarrier och så beställer du varorna dit. De skeppar sedan vidare till Sverige med båt eller flyg. Kolla förresten greatlakesskipper.com efter stolar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klovervagen 0 Postad 28 Mars , 2011 Det låter spännande. Jag väntar med spänning på resultatet..=) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser