TT-65 0 Postad 26 Mars , 2010 Halloj i snö Sverige Jag har en limpa från Union som jag köpte förra sommaren. Fick inte båten att gå riktigt bra, hade problem med avgas lekage mm. Tänkte bit i det sura äpplet och skaffa en VP original. Nån som vet var man hittar det till bästa priset? Hittade en firma i UK som var 1500:- billigare Drevia. Alla tips motttages tacksamt. Finns alltså en nästa ny rostfri limpa till en AQ 171 till ett bra pris! //Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mehebs 0 Postad 6 April , 2010 Hej, är intreserad av din limpa herddman@yahoo.se // Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stoffe79 0 Postad 12 April , 2010 Är också intresserad av vart man köper en limpa till aq 171 motor billigast? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ockelbo_DC21 0 Postad 19 April , 2010 http://www.multiva.se/marinmotor/ Kolla här jag tror att de har haft tidigare i alla fall. Till AQ170 har de i alla fall för 4995:-. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser