Erik_O 0 Postad 24 Mars , 2010 Om man ska köpa en segelbåt med riktigt sköna egenskaper så undrar jag vad ni rekommenderar? Jag vill ha komfort, vacker form och snygg design. Tips mottages med varm hand. Främst kanske för att bekräfta det jag vill läsa. Förresten, är Jeanneau något för den som längtar efter saltstänkta sommardagar? Hittade massor av segelbåtar, motorbåtar och yachts när jag sökte, på: http://www.hoom.se/exklusiva_batar/index.html?pid=382 MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stan 65 Postad 24 Mars , 2010 www.wally.com Där hittar du nog den båt du tänkt dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tiger51 0 Postad 24 Mars , 2010 Prisklass runt 800000 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 24 Mars , 2010 www.syadele.com. Kanske lite över din prisklass, men det frågade du inte efter i ditt första inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RikardE 265 Postad 24 Mars , 2010 Beggad Bavaria? Blocket är en mycket bra början.. Smaken är ju delad det som glädjer en är en tår för en annan.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser