Eirisch 1 Postad 23 Mars , 2010 http://www.blocket.se/ostergotland/Segelbat_ca_6_meter_26443278.htm?ca=15&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eirisch 1 Postad 23 Mars , 2010 Kölen ser minsann lite sne ut! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
magi 0 Postad 23 Mars , 2010 Den ser vårrustad ut och klar för segling!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nilsnobbing 152 Postad 23 Mars , 2010 Nästan omöjligt att säga med den bilden. kanske kan du få fler? Ruffen går ända ut till skrovsidan. Sheriff 600? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2taktochel 3 Postad 23 Mars , 2010 Varför inte använda den som grund till valborgsbrasan så blir det inte så mycket att frakta bort till återvinningen sen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boat4Fun 0 Postad 23 Mars , 2010 Får en känsla av att det är en träbåt, kanske en Stanley 19? Tror inte på en Sheriff även om överbyggnaden påminner om en sådan. Ta reda på mer fakta och återkom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eirisch 1 Postad 23 Mars , 2010 Nä, jag tänker minsann inte köpa! Röken blir dock lite svart om man eldar tror jag. Jag skulle snarare vilja ha betalt för att hämta den. Ganska mycket dessutom! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 23 Mars , 2010 Roligt att han får sälja den från någon annans tomt utan att ha sett den eller att behöva släpa bort den därifrån. Får man komma och titta på den utan att han är där också? Tror inte på en sheriff. Ser ut att vara något med en plywoodkonstruktion i grunden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nirilli 0 Postad 26 Mars , 2010 Kanske en BAvaria. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 26 Mars , 2010 Tänk, när jag såg bilden och att du hade svarat, så förstod jag vad du skrivit INNAN jag tittade. Du kunde inte avstå den kommentaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingen 0 Postad 27 Mars , 2010 Kan vara en Pop16 i plywood, tror ritningen fanns att beställa från Teknik för Alla på 60-talet. Mvh. Inge A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tiger51 0 Postad 29 Mars , 2010 tycker att den är väldigt lik en pirate 17 ,men det är heller inte möjligt att det är en sheriff 600 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 29 Mars , 2010 Gissar också på Pop 16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tiger51 0 Postad 2 April , 2010 Grejen är att den ser högre ut och har ett fönster till skilnad från pop,en Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tiger51 0 Postad 2 April , 2010 min iof så är det ett hemmabygge så kan ju allt bli lite hejsan hoppssan så ja det kanske inte är omöjligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser