putte345 0 Postad 21 Mars , 2010 Hej nån som vet hur länge man normalt glödar en md 21. lampjävlen slocknar inte. kan jag ha kopplat fel??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 21 Mars , 2010 slocknar den när du fått igång maskin? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 21 Mars , 2010 10 sek glödde jag min om det inte var vinter. http://lasselundell.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
putte345 0 Postad 22 Mars , 2010 japp den slocknar när den startat, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 Mars , 2010 ja då har jag ju svårt att se att du har kopplat fel :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marblu 0 Postad 22 Mars , 2010 Jag har för mig att min inte slocknade den med, på min förra båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Mars , 2010 Min lampjävel slocknar inte heller, skall den det? Glödar i 20 sek om det är under 20 grader ute, annars skiter jag i det och den går igång så fint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 22 Mars , 2010 Lampan lyser så länge nyckeln är i glödläge..den slocknar alltså inte av sig själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjobergs_Bygg 0 Postad 22 Mars , 2010 Lite OT, hoppas det är okej iaf. Men jag har 2st KAD 42. Förra ägaren sa att de inte behövde glödas. Stämmer detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
putte345 0 Postad 22 Mars , 2010 ok tack alla jag struntar i lampan och glöder som jag tror är lagom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
j29tunnan 0 Postad 22 Mars , 2010 Det märker du nog. Om de startar utan problem så finns det ingen anledning att glöda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 22 Mars , 2010 KAD 42 har inga glödstift så det blir lite svårt;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjobergs_Bygg 0 Postad 23 Mars , 2010 Jamen dåså! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser