Sunrise222 0 Postad 21 Mars , 2010 Köpte nyligt en handöverfräs Bosch Pof 1400 och inser redan nu att ett riktigt bra fräsbord vore mumma, men... på marknaden (Claes O, Jula, Bauhaus etc) hittar jag bara pyttiga bord av tvivelaktig kvalite för en 500:ing... Kan tänka mig att betala 2-3 ggr det priset för ett riktigt bra bord, men var finner jag denna goda cigarr? Eller måste jag bygga ett själv? Alla tips och förslag mottages tacksamt!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 21 Mars , 2010 Hej. står inget pris osv men kolla på http://katalog.luna.se/ och sök på Master cut 1000 :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingen 0 Postad 22 Mars , 2010 Kolla på www.toolbox.se de har det mesta vad gäller fräsverktyg & tillbehör, de för även Trends program som du kan kolla på www.trend-uk.com . Mvh Inge A. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Propellern 0 Postad 1 April , 2010 Hej, Jag köpte ett festol fräsbord. de var ett reält bord med många lösningar, kanske lite dyrt me de gör inget om man är ute efter bra resultat. Bra grabbar skall ha bra grejer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser