skumroffe 0 Postad 20 Mars , 2010 Hej. Hur får jag min gula vita båt att bli vit igen? /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 20 Mars , 2010 Gnid med aceton och/eller blek med långsamverkande oxalsyra, enligt denna gamla tråd... http://www.maringuiden.se/forum/;thread=248498 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 181 Postad 20 Mars , 2010 Sök på abralon i forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 20 Mars , 2010 Hej Marin Autosol fungerar med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vekis 0 Postad 21 Mars , 2010 Hejsan Lasse. När jag skall få min båt vit och fin på däck så använder jag vanliga Citroner. Resultatet blir grymt bra, du bara delar en citron gnider på däck låt verka en stund, simsalabim så är ditt däck vitt och fint. Tror inte det finns något mer miljövänlig och billigare än detta. Vekis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skumroffe 0 Postad 21 Mars , 2010 Hej Tack för alla tips. Nu är det bara att prova vilket som är bäst/billigast/snabbast. /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matilda519 2 Postad 22 Mars , 2010 Oxalsyra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
k650 0 Postad 23 Mars , 2010 E de fläckarna från Lindström som e svåra att få bort från däcket?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 23 Mars , 2010 Som sagt,prova oxalsyra,jah hade en bayliner som var helt gul i botten,blanda stark som fan,tvätta bara en liten yta i taget,tvätta med rent vatten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser