Denniz 0 Postad 20 Mars , 2010 Hej! Någon som kan hjälpa mig!!? Fick till min fasa idag se att täckställningen över min båt rasat in över båten då snö från ett överskjutande tak ramlat ned på den. Hela glaspartiet runt om båten med vindrutor och sidorutor är totalförstört! Vet någon var man kan få tag i rutor till denna båt, nya eller begagnade spelar ingen roll. Tack på förhand! Dennis Larsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 20 Mars , 2010 Ö-metall kan nog fixa tii en ny ruta, men då är det inte original - fast det kanske inte gör så mycket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrMe 175 Postad 21 Mars , 2010 Hej, Om du inte redan provat: Kontakta Skanstulls Marin (tror de är generalagent för Bayliner). Köpte en del grejer från USA via dem till min förra båt. Visst kostade det en slant, men inte så dyrt smo jag förväntat mig. /Christian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macke75 0 Postad 21 Mars , 2010 Prova montera nya i macrolon.Sidorutorna kommer du nog svårt att få tag på eftersom dom är välvda.Om du skulle få tag på dom borde dom kosta några tusen styck.Ps macrolon är inte heller billigt,med det kan du få tag på enklare. Bytte förra sommaren till en kund som hade en sea ray. Macke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Denniz 0 Postad 21 Mars , 2010 Tackar så mycket! Ska undersöka detta! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 21 Mars , 2010 Om du har båten försäkrad så känns det som du borde kontakta ditt försäkringsbolag. Man kan inte få mer än nej från dem, har du tur så ordnar de reparationen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 22 Mars , 2010 Antar att Du tittat på Bayliners hemsida redan?, har Du inte gjort det finns en flik med reservdelar till många modeller men billigt lär det nog inte bli. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 22 Mars , 2010 På hemsidan finns delar till 1993 och frammåt, ser ut som din är av äldre snitt?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 22 Mars , 2010 Ok ringde själv idag till Marinshopen(.se) om en topplanterna till min 2755 -89 o fick god hjälp där, men kostar 768:-...så orginaldelarna kostar!!! Kalle hos Marinshopen är den som är mest kunnig annars Per!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser