swede_1 0 Postad 17 Mars , 2010 Jag saknar bordet i aktern på min Sea Ray 270 DA Sundancer -95. Är det någon som sitter på ett du vill bli av med eller vet var kan man hitta orginal?. Eller om det finns någon alternativ lösning på mitt lilla bord problem.. Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alf_Von_Sil 2 Postad 17 Mars , 2010 Inget att eftersträva att få tag i ett sådant. Det första jag gjorde var att häva ut dessa äckliga plastborden från min Jänkar båt. Biltema teakbord är mycket mer praktiskt. Finns i lite olika storlekar och kostar runt 1000 lappen. Att rekommendera. Biltema är inte direkt billiga på detta bord, finns att köpa för ungefär samma pris på båtbutiker. Lycka till Mvh Kristian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BerraS 46 Postad 17 Mars , 2010 Som ovan skribent, köp ett bord i teak, gärna väl tilltaget i storlek. Vill du kunna bygga om till solsäng så kan du måtta ut tex en plywoodskiva och ha lagrad under aktersoffan:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser