kakan45 0 Postad 17 Mars , 2010 haj, jag vill montera en Stäv öggla på min Flipper 630 som sitter högre upp en originalet. Vad jag ser verkar det lite knöligt att komma åt, ska man ta bort ankar boxen eller sätter man den nedanför rakt in i förpiken? //Kenneth Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havets-konung 0 Postad 17 Mars , 2010 Jag har min högt upp, dvs i ankarboxen. funkar bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robbane 0 Postad 18 Mars , 2010 Har också en 630 där jag tänkte sätta en ny klassad stävöggla i ankarboxen. Det svåra är nog att få plats med verktygen när man skruvar fast den, men det ska nog gå bra. Konstigt att flipper har monterat den så långt ner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niffe 0 Postad 18 Mars , 2010 Hej, Jag har faktiskt monterat en ny stävögla högre upp på min Flipper 630 (årsmodell 2002) Jag kunde borra rakt in i ankarboxen (ett solitt ämne hela vägen) Kanske ser annorlunda ut på nyare modeller Cheers Niffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan__ 0 Postad 2 Maj , 2010 Har nyss satt en ny stävöggla på båten. Man behöver inte ta bort ankaboxen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser