Gå till innehåll
lördag 18 januari 2025
  • 0
luftvapnet

Mina båtar - lägga till ny båt

Fråga

Har försökt lägga till en ny båt (en sån som inte finns i dropdown-listan) på Min profil under Mina båtar, men när jag trycker på Lägg till ny båtmodell så händer inget.  smiley-frown.gif

Har mejlat maringuiden om saken flera gånger, men då händer inget heller... smiley-laughing.gif

Tips?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

15 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

• 0

Jag har också försökt skapa ny båt utan resultat. Min båt fanns redan men den som skapade den angav fel längd och bredd ( 7 x 2 m) vilket jag har försökt att rätta till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Försökte du också få hjälp genom att mejla MG?

Det har nu gått 2 veckor sen mitt första mejl och jag har fortfarande inte hört något av dem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Jepp. Men det är någon månad sedan. Lite trist att inte kunna ändra fakta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0
Gäst moderator

Lämnat över detta till webbutveklaren som ska ta en titt på detta.. beklagar fördröjningen.

// Moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Hej

Är medveten om problemet.

Det svåra är att det uppstår i vissa fall bara.

Har haft loggning på dessa sidor så jag bör snart ha fått en indikation på vilken del av koden det är som skapar problem.

Har svarat på en del av mailen som kommer till webbmaster. Dom som skickas direkt till mig brukar jag inte svara på om det inte är så att det är åtgärdat eller om jag behöver information.

Hoppas på att det skall vara ordnat snart.

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Har svarat på en del av mailen som kommer till webbmaster. Dom som skickas direkt till mig brukar jag inte svara på...

JIIHAAAA!!! Undrar just vad chefen för LFR Media anser om den varianten... Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Jag har inga högre förhoppningar om att detta ska fixas till. Man har fortfarande inte löst problemet med att man inte kan byta motorstorlek på båtar i databasen. Jag påpekade detta hösten 2007 så man har väl inte haft tid än.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Under vilka förhållande har du fått det att funka? (operativsystem, browser osv)

Skulle ju vara fint om man kunde använda din konfiguration och ordna sin båt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Ingen idé att ropa.

Så här har det varit sen jag blev medlem, och så kommer det att vara ett tag till. Skrikandes

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Nu funkar det för mig. Båten jag tidigare försökte skapa fanns nu när jag valde skapa ny båt. Jag har fixat till min båt med rätta mått. Den blev kortare, bredare och tyngre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Man ska för f-n kunna redigera sin egen båt.

Min väger fortfarande bara några kilo i mina båtar och jag kan inte ändra det.

Måste jag skapa en ny ???

Senast ändrad av sunerotting | 05 april 2010 | 16:25

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Detta funkar dåligt, jag försöker lägga till min båt Dominant 78 som uppenbarligen finns registrerad eftersom andra båtägare har registrerat sig som ägare till den båttypen.

Man får upp en osorterad lista med hundratals båtar att bläddra igenom, jag har gett upp att föröka hitta Dominant 78. Varför inte bara ha ett inmatningsfält där man kan skriva in inledande bokstäver och få en lista med båttyper som matchar ? Ska skicka tipset till webmaster fastän jag tycker att han borde inse det själv.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
  • 0

Detta är en gammal tråd och dom grundläggande problemen är ju lösta. Tiden för utveckling är begränsad och ajaxsökning är ett bra alternativ idag. Skall lägga detta på listan över saker att göra.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...