bjorn_o 0 Postad 15 Mars , 2010 Någon som har tips om toa? Jag har en öppen båt och tänkte tälta ute på skären i år. Det finns ju inte alltid bra jord man kan gräva en grop i, så någon form av potta behövs. Hade en Porta potti för några år sen men den tycker jag var vidrig. Hellre en hink med lock i så fall. Finns det något bättre alternativ? Senast ändrad av bjorn_o | 15 mars 2010 | 09:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 15 Mars , 2010 Föreslår detta...(mitt inlägg 22 apr 17:06) http://www.maringuiden.se/forum/;thread=282251 Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 15 Mars , 2010 Tackar, låter bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 15 Mars , 2010 Insidertips... Att lyfta i pås-handtagena ger som sagt måhända en överraskning, men att istället bara välta ut innehållet - givetvis i så fall bara undantagsvis och då naturligtvis på yttre lagligt vatten - kan ge en helt annan. Ähum...lufthål överst, tyngdsten nederst. Säger inte mer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser