Jorand 0 Postad 12 Mars , 2010 Jag har varit inne på att köpa en Yamarin 50 TC med en F60, men hittade till min stora glädje information om att Yamaha har släppt en ny 70 Hk i vissa delar av världen. http://features.boats.com/boat-content/2010/01/2010-yamaha-70-hp-portable-4-strokes-and-more/ Min fråga är om det är någon som vet när den kommer och vad den i såfall kommer att kosta. Misstänker att den kommer att släppas som en sen modell någon gång under juni/juli Är den värd att vänta på (om den nu kommer vill säga) eller räcker det med 60 Hk ? Båten ska användas till två vuxna och två barn och toppas med lite vattenlek. //Jorand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 12 Mars , 2010 Det är inte klart när den kommer och ej heller priset. Det kommer att komma ett fåtal motorer till Sverige i ett första läget och om det är som tidigare så kommer dom till senhösten. Så har det varit tidigare men om det skulle dyka upp någon 70 under sommaren låter jag vara osagt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
falo 0 Postad 29 Maj , 2010 Yamaha F70 finns nu hos handlare i sverige i begränsat antal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser