te-el 2 Postad 11 Mars , 2010 Hej! Bor i Finland, köpte en båt från Sverige förra sommaren. Nu har jag två stycken 5-6kg gasflaskor av modell: sverige. Vi är på väg på bilsemester till Sverige nästa sommar, så nu undrar jag vart jag kan bli av med gasflaskorna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 11 Mars , 2010 Borde gå att lämna på bensinmacken om det inte är någon här på MG som vil ha dem! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 11 Mars , 2010 Sälj dom på nätet (blocket/tradera m.m) dom är värda rejäla pengar om det är normala flaskor! Senast ändrad av Gunnar_ | 11 mars 2010 | 21:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
te-el 2 Postad 12 Mars , 2010 De är blåa, ca 30cm höga och 25-30cm i diameter. Tror att de är normala svenska gasflaskor. Tror att jag lägger upp dem på blocket närmare sommaren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 12 Mars , 2010 Här kan du kolla vilken modell det är! http://www.gasol.nu/produkter/gasolflaskor/pk5/ Tänk på att man inte kan skicka gasol behållare hur som helst även om de är toma! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janbac 0 Postad 13 Mars , 2010 OK i Haparanda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser