Gå till innehåll
torsdag 09 januari 2025
sea-ray_230

Vet ni vem jag mötte på mässan?

Rekommendera Poster

Kan väl tillägga att Styrbjrn som vet det mesta om det mesta. hade stora problem med vad som var snipor och vad som var snabba DC båtar. Så jag undrar hur det egentligen står till med kunskapen. Vidare så påstod han att Parsun var Japans största märke och Yamaha ett litet Kinesiskt. Trevlig men rätt okunnig Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja mötte han också på mässan mötte även Seray230 men jag vet inte om det var jag searay eller styrbjrn som var fullast men jag fick inte bilden av att han var okunnig men jag kanske hade druckit för många öl i Garmin montern.

Jag har även hört rykten att han var med på Kryssningen men det har jag inga klara bilder av. Det rycktas även att han styrde båten vi åkte med Glad

/Daniel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ajabaja!  Inte tulla på kompasspritenFlört

Imorgon är det min tur, på fredag också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inga kommentarer till vem som gjorde vad eller hade tullat mest på kompass spriten men det var en trevlig kryssning. Det gör vi om nästa år.

Hoppas fler följer med då så man får visa sitt riktiga jag

/Styrbrn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det blir mässa båda dagarna, många prylar och pinaler som det ska vridas och vändas på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Styrbjrn sa även att han skulle stå i MGs monter i helgen och lära ut allt om limpbyten, båtvård och all kunskap han har som varvsägare. Han skulle även lära folk hur man uppför sig på detta forum. Förvånad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Intressant, ska bli kul att höra hur det går.

Va det skogaholms limpor?

Oskyldig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...