hojman 0 Postad 7 Mars , 2010 Hej! Jag heter Fredrik Höjman och läser Industridesign på LTH i Lund. Just nu håller jag på med mitt Kandidatprojekt, där jag ska designa en Utombordare. Jag behöver er hjälp för att få en god uppfattning om användandet och problematiken kring utombordare. Jag har gjort en undersökning med några få frågor. Klicka på länken här nedan för att delta i undersökningen. Det tar ca 5min. www.surveymonkey.com/s/GWTQXP6 Tacksam för alla svar! /Med vänliga hälsnignarFredrik HöjmanIndustridesignskolan, Lunds Universitet Senast ändrad av hojman | 07 mars 2010 | 18:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2taktochel 3 Postad 7 Mars , 2010 Se upp för den här Nigeriabrevslänken! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 7 Mars , 2010 Den fungerade fint för mig. Många använder surveymonkey. Har jag missat något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hojman 0 Postad 7 Mars , 2010 Hej igen! Ingen behöver oroa sig för länken. Det är en länk till surveymonkey, vilket är en sida för undersökningar och enkätundersökningar. Så gå som sagt gärna in och hjälp mig utveckla en riktigt bra utombordare! Tack! Med vänliga hälsningar /Fredrik Höjman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Logad 0 Postad 7 Mars , 2010 Fungerade bra även här. Inget mystiskt alls. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2taktochel 3 Postad 7 Mars , 2010 Men för mig funkade det inte bra. Hur det gått till mer än att det kom när jag provade apundersökningen i god tro att det var OK. Bra att det funkat för er! Några pengatransaktioner till Côte d'Ivoire (Elfenbenskusten) tänker jag ändå inte genomföra så inget problem för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 8 Mars , 2010 Du borde verkligen haft en båtkunnig person som hjälp när du gjorde frågorna. Nu missar du alla som har inombordare på stora båten men utombordare på jollen. Men det kanske inte är intressant vad de vill ha för typ av utombordare. Själv har vi en 8 Hk Tahutsu på vår jolle och är nöjda men skulle naturligtvis vilja att den var lättare. Och att fyrtaktare gick att lägga hur som helst vore också bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 8 Mars , 2010 Det känns som frågorna var mest mot Seglare... /jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TombSailor 0 Postad 8 Mars , 2010 Lycka till med undersökningem. En sak att funderar över. Modern formgivna motorer på gamla båtar är inte så snyggt, tycker jag. Försök att hitta ett formspråk som passar tidsandan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser