Chronic 0 Postad 8 Mars , 2010 Beroendeställning? Haha det säger ju mer om DIN inställning tycker jag Hon lystrar för övrigt numera till säljstödsassistent och följer mig inte, på stenåldersvis, till graven vid mitt frånfälle så hur menar du med beroendeställning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 8 Mars , 2010 min 62 åriga tant där hemma brukar bli kallad för GILF grandmother id like to f..k hon har inga problem med det /SILF (styrbrn Id like to f..k) Senast ändrad av Styrbjrn | 08 mars 2010 | 19:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nbottning 2 Postad 12 Mars , 2010 Jag tycker det är tragiskt hur ytlig vår värld är, hur det kan blivit eftersträvansvärt att vara MILF. Jag ser det uttrycket och hur dom här tjejerna tydligen ser på sig själv som en följd av hur yta blivit viktigare än innehåll. Ett bevis på hur självbekräftelsetörstiga vi är. Ja hela shlagertjafset är väl ett uttryck för det. För mig är det ett barnprogram. Min nioårige son ser det med stort nöje. Jag vill inte att han ska få bilden att det viktiga är hur andra ser på en, vad andra tycker om hur man ser ut osv. Ja, jag vill gärna slippa förklara ordet MILF för honom, även om han snart lär kunna det vare sig jag vill det eller inte. För Aftonbladet använder ju tydligen det i när dom kommenterar barnprogram, eller förlåt schlagerfestivalen. Därför är det för mig viktigt att reagera. I stort och i smått. /Per Engman. Ps. på tal om schlager så kom jag att tänka på ett stycke ut Lars Winnerbäcks Stackars som kunde passa in här: stackars hon som ville opp men inte började från början i Skara står en man som låter henne trampa på och skrapa ansiktet i gruset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 13 Mars , 2010 visst är det dumt att kalla vackra kvinnor med slika utryck. men visst är dom både snygga och duktiga på det som dom gör. riktiga proffsiga goingar faktiskt. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DaBone 0 Postad 13 Mars , 2010 Håller med Ringhede i det han säger. Och när det gäller dig, så läs forumreglerna! Påhopp och oförskämdheter mot individer eller grupper accepteras INTE! Visst det är kanske lite på skoj, men det kan väldigt lätt misstolkas på ett forum. Men om det inte var på skoj, då har du sänkt dig i graderna inte bara hos Ringhede utan hos många fler. För mig är ordet MILF kvinnoförnedrande, precis som när ens barn kallas för t.ex. hora i skolan. Det är ett uttryck som jag associerar med porrindustrin, vilket jag inte skulle vilja associera min fru/flickvän med. Att kvinnor idag, kan tycka att det är okej att kallas detta är för mig helt ofattbart. Vet de innebörden i orden? Eller är det bara för att de får uppmärksamhet, som de går med på det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 13 Mars , 2010 Är du Busschaufför.eller var du Ordningsman i skolan ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DaBone 0 Postad 13 Mars , 2010 Hur kunde du veta det? 2 av 2! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 14 Mars , 2010 Sista stycket... ja, för DIG är ordet MILF förnedrande.. men som du skriver är det för DIG ofattbart att EN DEL KVINNOR faktiskt gillar uttrycket. Om DOM gillar det, varför ska dom då inte få kallas det utan att du lägger värderingar i det? För att du anser att dom borde veta bättre? Hmmmm nah, så menar du nog inte... eller? För att vissa tycker det är förnedrande? Men isf, varför har då dessa vissa rätt, o andra vissa fel? Jag menar inte att det är ok att kolla tjejer/kvinnor för horor, men MILF är faktiskt egentligen inte fulare än du gör det. Hade MILTMLT varit bättre.. Alltså Mother Id like to make love to... Att bli kallad Pappa jag vill ligga med skulle inte göra mig alltför upprörd iaf. Fu** MÅSTE inte nödvändigtvis vara nervärderande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser