Oskar_W 0 Postad 5 Mars , 2010 Är det någon som har en badplattform från Erlandssons? Jag har funderat på att köpa båtsystems badplattform på 84x38 cm och såg i Erlandssons mässbald att de hade en plattform på 84x31 cm. Det skiljer ganska mycket i pris. Båtsystems på Hjertmans 3780 kr Erlandssons 2998 kr ordinarie pris, nu 2398 kr. Nån som vet vad som skiljer dem åt förutom storleken? Infästning/Montering? Synd bara att man bor på västkusten, frakten blir väl ganska dyr kan jag tänka mig. Oskar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 5 Mars , 2010 Fraktkostnade går ju att hålla nere om tex jag köper den åt dig när jag är i Stockholm nästa vecka. Var bor du? tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oskar_W 0 Postad 5 Mars , 2010 Det vore mycket hyggligt av dig! Jag bor i Göteorg, skickar ett email till dig. Oskar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 6 Mars , 2010 Du skulle inte kunna ta med dig en lite ruta upp till oss? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 6 Mars , 2010 Vardåifrån? tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser