Bayliner1954 0 Postad 4 Mars , 2010 Halloj! Håller på och jagar efter båtplats men blir snart galen, hittar ingenting. Har kollat runt längs Blekingekusten och det är kö, kö, kö eller lång kö. Kan ju inte ställa mig i alla köer då det kostar en slant och antagligen dröjer flera år innan det blir något ledigt. Funderar på hur det brukar bli när säsongen sätter igång, lossnar det många platser då? Eller när bestämmer sig folk? Någon som har något supertips för Blekinge alt. Oskarshamn? /Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ulf.Ason 11 Postad 4 Mars , 2010 Har du provat med Blankaholm mellan Oskarshamn och Västervik? Båtplatserna hanteras av Västerviks Gästhamn. Tror de går under namnet Waterfront nuförtiden. På köpet kommer du direkt ut i en härlig skärgård! // Ulf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bayliner1954 0 Postad 4 Mars , 2010 Tackar för tipset, ska ringa och kolla. Hur brukar det vara på vårkanten, lossnar andrahandsplatser efterhand eller är det nu det gäller att vara framme? /Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
heah 0 Postad 10 April , 2010 Testa i Ronneby också. Som jag förstår det så har Ronneby segelsällskap sälppt en del nya platser - vilket kan leda till att det blir platser över i Ekenäs - den kommunala småbåtshamnen. SJälv fick jag båtplats ui Ronneby efter några månaders köande för några år sedan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser