kihlan 0 Postad 4 Mars , 2010 är det nån som vet vart man kan hitta delar till en Johnson 6hk-79 i sverige, hittar bara sidor i USA letar efter nål-lager å kollv-ringar. finns det några återförsäljare någonstans. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingen 0 Postad 4 Mars , 2010 Hej ! Prova på www.marinshopen.se de löser säkert det hela ! mvh. Inge A. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 4 Mars , 2010 även www.marinhallen.se brukar ha gott om reservdelar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Phillle 0 Postad 4 Mars , 2010 Är inte säkert att det finns på marinshopen. Till min 6 hk johnson från 1970 var jag tvungen att beställa en bränslenål från USA. Det gick dock smidigt. Beställde den från ishopmarine.com Men det lönar sig knappt att hålla på med mer än 30 år gamla motoerer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kihlan 0 Postad 5 Mars , 2010 tackar för svaren. det värkar som dom har bra med delar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kihlan 0 Postad 18 Januari , 2011 jag beställde från usa. det var så mycket billigare, ett nållager från sverge kostade ca 1400kr. jag fick båda för 700kr från usa. billigt är bra. det var samma grejer samma artikelnummer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser