Bergius 0 Postad 3 Mars , 2010 Så kan det gå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 7 Mars , 2010 Å killen på badbryggan skadade sig bara i armen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 11 Mars , 2010 Nu förstår jag inte? Försöker han få båten att plana enbart med bogpropellern? Det funkar ju inte, syns ju tydligt att båten gräver? Jag menar, fören på en planande båt är ju som aktern på en snipa. Det fattar ju vem som helst att han aldrig kan få den i plan på det viset? Eller har jag missat nåt? :-) (tack för en bra bild) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stretti 0 Postad 12 Mars , 2010 Det är tydligen den nya grejen i storstadsregioner med hutlösa priser i marinorna.Betala bara för båtlängd men du behöver inte undvara lyx såsom ståhöjd,bra överblick från manöverplats,5 våningar.....hitta på mera kära MG:ar! Dessutom sparar man på fendrar och vattenlinjerengöringsmedel.(OBS!Svårt,långt ord t.o.m för Styrbjörn) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser