Rolle85 69 Postad 3 Mars , 2010 Hej Var i Göteborg köper man bottenfärg till bra priser? mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bigbuster 0 Postad 3 Mars , 2010 Hej! Biltema kan man numera köpa färg. Om den är bra är en annan fråga, det finns gifitg koppar i den i alla fall. //P.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 3 Mars , 2010 nån som provat biltemas giftiga färg? Hur är den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 3 Mars , 2010 Biltema i Sverige säljer ingen färg med koppar. De har en variant med zink men hur effektv den är vet jag ej. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hagbard1 0 Postad 4 Mars , 2010 kolla på international färg (yachtpaint.com och sök försäjnings ställen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 6 Mars , 2010 nån som vet var de säljs? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 6 Mars , 2010 Finns 14 ställen bara i Gbg.. kolla ÅF listan:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 6 Mars , 2010 var hittar jag återförsäljarlistan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Mars , 2010 Men herregud! gå till hemsidan http://www.yachtpaint.com/sweden/default.asp. läser du inte svaren du får? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 7 Mars , 2010 Ännu enklare, gå till Watskis hemsida och kolla vem som är återförsäljare. Lika dant med HJertmans och SeaSea. Dom har färg. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 7 Mars , 2010 va bra. Bauhaus ligger rakt över gatan från mig här så jag får gå över dit och köpa färg =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 7 Mars , 2010 förra året körde jag med hempel basic. Den var helt värdelös och jag fick lägga 1 timme förra sommaren med att skrapa rent. Försäljaren på min lokala watski butik påstod att den skulle vara bäst för västkusten. Jag tror att det får bli en tur till Norge innan båten ska målas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 7 Mars , 2010 de är alltså koppar i färgen som gör att havstulpaner inte vill fästa sig där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 7 Mars , 2010 Jo så säger dom som vet iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nisselus 0 Postad 18 Mars , 2010 Hej! Jag fick den här länken igår i mitt nyhetsbrev från Watski. En test på bottenfärg i Norge, det lönar sig inte alltid att köpa det som är billigast! http://www.watski.se/Watski-world/Nyheter/Test-av-bottenfarg/ Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sebjohn 0 Postad 18 Mars , 2010 hej seasea i björnlanda kile eller hjertmans i sisjön brukar vara billigast på de etablerade märkena. bägge finns på nätet, bara att jämföra seasea har ofta lägsta prisgaranti dvs. om du hittar billigare får du pengar tillbaka ps. redan dags för sjösättning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nisselus 0 Postad 18 Mars , 2010 Ja men de säljer ju inte Jotun om man vill ha det! Någon som vet var man kan en Garmin GPSMAP 620 till rätt pengar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser