Daniel_B 0 Postad 3 Mars , 2010 Är det någon som har koll på om tillbehörsbutikerna kommer att ha mer tillbehör med sig till mässan i Stockholm, än det var i Göteborg. Blev mäkta besviken när jag åkte ner dit, då jag inte fick tag på något jag skulle ha förutom fiskegrejer. Så, är det någon mening att åka upp till Stockholm eller inte..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 3 Mars , 2010 Bättre att åka direkt till butikerna, då du vet vad du ska ha och butikerna har samma nedsatta priser i butiken under mässtiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 3 Mars , 2010 Det brukar finnas ganska mycket på plats på mässan. Dock brukar ju mässpriserna även sträckas ut en bit efter mässan. Lustigt nog så lyckades jag hitta en uppblåsbar väst på förra mässan där mässpriset i själva verket var högre än katalogpriser. Så det gäller att ha lite koll om man ska handla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 3 Mars , 2010 Jag har ca: 24 mil enkel väg till närmsta butik.. då vill det till att man köper lite mer än det jag ska ha. Lika långt som jag har till mässan kan man säga. Tror nog att jag tjänar mer på att beställa via nätet, fast de inte har några mässpriser den vägen, än att åka dit. Grejen är väl också att de är samlade där på mässan och då slipper man åka runt och leta reda på vart de är eller beställa från flera företag och betala frakt osv... Jaja, det ska väl vara för att gå på mässan igen då. Men det känns ändå jobbigt att behöva åka runt och leta butiker halva dagen och stressas ihjäl av 08-trafiken, för att sedan gå på mässan.. tror nog jag beställer via nätet ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 3 Mars , 2010 Vet du vad du vill ha så handla från England. Upp till 50% billigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 3 Mars , 2010 Det jag i första hand ska ha är.. Kombilanternahttp://www.watski.se/Butiken/Produkt/?EnovaId=11434 Har sett att det finns en lägre variant (inte nedsänkbar) som man sätter framme i fören också, men har inte kunnat hitta den. Ankarlanternahttp://www.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=1937 Länspump Vet inte vad/var jag ska köpa den men har funderat på en Rule 500. Är det förresten någon som vet vad det är för skillnad på Rule 500 och Rule RM500, vilken som är bäst.. eller har någon annan som tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 4 Mars , 2010 Rule RM500 har inbyggd nivåvakt. http://www.telfa.se/produktkatalog/fil/1763_Lanspump_drankbar_0706.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 4 Mars , 2010 Tackar! Då blir det en Rule 500.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 4 Mars , 2010 Tror uppriktigt sagt inte att något av det du räknade upp kommer att finnas på mässan, det blir nog till att beställa. På mässan finns bara ett mycket begränsat sortiment, och då speciellt nyheter och bästsäljare såsom kapockkuddar, fendrar, förtöjningsgods och annat krafs. Inga mer udda prylar förutom ifall de är nyheter då. Men både Hjertmans och Båtaccenten har ju postorder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 4 Mars , 2010 Inte förra året men året innan fanns allt det där och mycket mer i montrarna.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andtom 2 Postad 7 Mars , 2010 Jag var på mässan igår och det fanns mycket tillbehör att köpa på plats. Man hade travat upp stora högar med grejer att sälja. Både stort och smått. Från LED-lampor till varmvattenberedare. Skulle vilja drista mig att säga att så mycket kommers på själva mässan har jag inte sett tidagare. En av de större hallarna var i huvudsak reserverad för tillbehör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 7 Mars , 2010 Jo, så brukar det vara.. Men grejen i år i alla fall i Göteborg var att det var fler handlare. Dessa hade mindre sortiment med sig för att få plats.. eller att de inte hade råd med större monter.. vad vet jag. Hur som helst fanns inget av det jag var intresserad av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser