Gå till innehåll
onsdag 12 mars 2025
danielhansen

nödbloss? jag tar dom :)

Rekommendera Poster

hejsan alla glada. tog studenten i år och gillar att meka med all typ utav kemi... hörde att många utav er hade gamla nödbloss/bengaler som ni ville bli av med. tar gärna emot dom.. hör av er    danielhansen1990@gmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag gillar med fotboll, och nödbloss ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du undrar altså om någon här vill vara med och bidra till att du spränger av dig fingrarna och/eller eldar upp mammas och pappas hus?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är inte kemi att elda upp gamla nödbloss!

Snarare risk att sjöräddningen drar ut i onödan. Vid tveksamhet om nödblossning måste givetvis sjöräddningen gå ut.

Kemi är till största delen matematik och kan studeras hemma på kammaren utan risk. Gå en kurs eller försök komma in på en kemilinje.

Men visst har jag själv riskerat livet och huset jag bodde i när jag var liten. Skyll inte på kemiintresset, det klingar ihåligt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du behöver inte tillverka bomber av dessa eftersom alla handlare tar dessa i retur och tar hand om dom på rätt sett. Bara att lämna in kostnadsfritt. Bäst för alla, eller hur ?

Senast ändrad av sea-ray_230 | 02 mars 2010 | 10:13

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst sdk780

SKALL ta i retur! Många tar inte mot alls trots att dom skall och många av dom som gör det vet inte vad dom skall göra med avfallet (skiljer från kommun till kommun) t om polis och räddningstjänsten (brandkåren) har problem och i vissa fall kommer polisen och lämnar det dom har tagit hand om till lokala båtbutiker.....

Mvh Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dom skall ta emot dom. Vi tar emot dessa och sänder åter till leverantören och det skall även din handlare göra så upplys honom om detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...