Gå till innehåll
söndag 29 december 2024
kennan423

Aftonbladets plotter test 27/02

Rekommendera Poster

orka att behöva betala extra för att läsa intressanta grejjer på aftonbladet, haha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här fick vi en länk utan att betala.Sedan är frågan hur seriösa tester Aftonbladet gör.

/Micke W

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har aftonbladet någon som över huvudtaget vet vad han pratar om när det gäller plotter?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för länken! Som någon skrev undrar man ju hur bra test Aftonbladet gör, men detta tycker jag var bra: skriven av båtfolk för båtfolk som står inför valet att köpa plotter. Dessutom mycket läsning, och det uppskattar man en regnig februarisöndag. Jag har själv använt GPS ganska lite, och moderna plottrar har jag nästan ingen erfarenhet av alls, så jag hade stor behållning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om man nu står i begreppet att lägga ut ett antal tusenlappar på en plotter, så är ju 29kr som det kostar att få ta del av testet en ganska liten summa.

Lägg därtill att du har tillgång till aftonbladet extra med en hel del andra viktiga och mindre viktiga fakta att läsa om i en hel månad för denna summa.Jämför detta med att  köpa papperstidningen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det står tidigt i texten att tidningen Praktiskt Båtägare har gjort testen och inte ab.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hittar alla intressanta plus artiklarna på nätet samma dag, ibland kan det ta någon dag extra om det e något som är mindre intressant, typ vad hade bockstens mannens mammas förra gubbe för färg på sina kallingar när han klippte gräset åt grannfrun innan han stånkade på henne i ladan som brann upp senare samma år :D haha

Gratis är gott, eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gratis är gott, det är jag den förste att skriva under på.....Men orka för 29 spänn. Om du räknar din tid du satt där och letade, undrar vilket som blev dyrast?  Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

säger bara flashback :D där kan man hitta det mesta mellan himmel och jord, nja det va lite bökigt faktiskt, jag är ju morgon människa och ville läsa det på morgonen, och dom som sitter på det forumet är ju natt människor, sover på dagen och e vaken på natten, fick nog vänta i 2-3 timmar tror jag. När tror du isen släpper då? hade tänkt att ha i min i mitten/slutet av mars.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...