sama 2 Postad 25 Februari , 2010 Har en nawman plotter som strular..Någon som vet var man ska vända sig, För ev uppdattering av sjökort?? butiken ja köpte den av säger att det finns på nätet men har inte hittat nått???// sama Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kjellebilder 0 Postad 25 Februari , 2010 Har samma undran. Köpte en båt med en Navman Plotter & och en Fishfinder. Hittar ingen information om var man kan få support eller uppdatering av sjökort. det närmaste jag har hittat är denna adress www.navmanmarine.net. Enligt sidan finns ingen representant i Sverige utan bara i Norge & Finland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasker 76 Postad 25 Februari , 2010 Tror navman använder dessa sjökort http://www.c-map.com/se-se/articles/jeppesen-marine-charts Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxcarlgren 0 Postad 25 Februari , 2010 Hej! Navman slogs ihop med Northstar under namnet Northstar. Northstar ägs av Navico som i Sverige representeras av Sportmanship Marin. Mitt tips är att kontakta dem och kolla om de kan hjälpa dig. http://www.sportmanshipmarin.se/content/contact.aspx Vilken modell är det du har och vad är det som strular? Hälsningar Max Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kjellebilder 0 Postad 25 Februari , 2010 På www.navico.com har dom information om Navman verkar som navman har blivit NorthStar som säljs av navico, struligt å hänga med... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sama 2 Postad 26 Februari , 2010 Det är en 5500 ja har..det som strular är,Att när ja kommer till ett visst område så blir allt vatten helt mörkblått.Det blir jätte svårt att urskilja grund och annat...Men fick tag på en kille från sportmanshipmarin som skulle hjälpa mig...skulle lämna in den på båtmässan för en uppdatering.///Sama Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxcarlgren 0 Postad 26 Februari , 2010 Fint att det verkar lösa sig då! Max Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser