westgard 0 Postad 20 Februari , 2010 Nu letar jag segel till min B31 allt av intresse,segelmakare,beg,segel,nya segel ;-))nån som har,,nån som vet?????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matilda519 2 Postad 20 Februari , 2010 North, Gran, Albatross, UK, Quantum, Boding, OS, Doyle, Lindforss, Edman, Lundh m.fl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 21 Februari , 2010 Köp nya, inget begagnat skit. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 21 Februari , 2010 http://www.nyasegel.se/segelbaat/B-31 _8_24.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 22 Februari , 2010 Jag ver inne på länken nyasegel.se och kollade priserna och dom var inte avskräckande jag flyger skärm ochså och där är priserna skremmande Blir glad när man ser sånna priser på segel (det blir nya segel till våren) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 22 Februari , 2010 Stort tack för tipset till länken nyasegel.se ;-))Bilden kommer från Uruguay Punta del Diablo Atlantico.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser