961118 0 Postad 18 Februari , 2010 Hej alla båtägare, vi funderar på att byta upp oss. Är det någon som kan tipsa om en bra motorbåt? 28-36 fot pris 600.000-1.000.000 kr dieselmotor 4-5 bäddar rymligt kök ingen flybridge. (daycruiser) inte äldre än 1995 tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andyh 0 Postad 18 Februari , 2010 Hej! Jag kunde inte låta bli Jag har en jättefin 286:a till salu. Förvisso en 90:a, men skall jämföras med senare modell då nästan allt är bytt. Volvo Penta D6 från 2004. Ligger annons på Blocket. Båten är riktigt rymlig, och har suveräna sjöegenskaper. Maila om ni vill veta mer!! MVH/Andy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 19 Februari , 2010 Hej, Det låter som en Fairline Targa 28 -31 /A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxxan 0 Postad 24 Februari , 2010 Det finns många bra, undrar dock över varför du sätter kriterier från ålder. En båt anser ja ginte kan jämföras med annat fordon som bil. Skulle mer vilja jämföra en båt med ett hus. En välskött båt med bra motorer är inte prissatt utifrån ålder. Båda tidigare inlägg är bra båtar och jag tycker inte du skall borse från 286an bara för att det är en 90a. Hitta istället en bra modell som passar er och se till att hitta ett bra ex. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser