Murvel 0 Postad 14 Februari , 2010 Har en Uttern 5100 dc som behöver nytt kapell, vad tror ni det går lös på och var hittar jag bra sätte att köpa de på runt Göteborg? Någon som vet något om Askeladden C6, är ev sugen att köpa en /Murvel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 14 Februari , 2010 På fråga ett svarar jag Uttern. De brukar ha kapell i lager även till äldre båtar. På fråga två så tycker jag att du ska söka på forumet. Finns säkert några svar där om C6. /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 14 Februari , 2010 http://www.seaside.nu/kapellbilder/kapell.asp Ligger visserligen inte på västkusten med priserna torde vara jämförbara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hstrom 2 Postad 16 Februari , 2010 Jag köpte nytt kapell till min Nimbus 26 DC på eliassons. Han hade iofs färdig mall till min båt. Men annars åker han ut och mäter på din båt. Köpte även nya bågar i rostfritt av honom. Bra service och bra priser! /Jonas Senast ändrad av Hstrom | 16 februari 2010 | 20:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser