Daniel_B 0 Postad 12 Februari , 2010 Är det bara jag som har problem med att komma in på forumet? Går in på MG och trycker på Bryggsnack - Forum och forumsidan kommer fram men inga trådar.. Kan gå in på en del separata t.ex. MotorbåtSnack och ÖvrigtSnack men då syns inte nya trådar eller inlägg. Senaste uppdateringen var den 10:e, alltså två dagar sen.. då detta problem dök upp. Ska tillägga att det fungerade alldeles utmärkt för någon timme sedan, men sedan gick jag ut på några andra sidor. Sen när jag kom tillbaka var det samma visa igen. Första gången något sådant har hänt för mig.. Har jag någon inställning eller något annat som är fel.. eller har alla det så just nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 12 Februari , 2010 Så här ser det ut när jag trycker på Bryggsnack - Forum... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 12 Februari , 2010 Samma här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 12 Februari , 2010 Har haft samma problem till och från i 2 dagar nu Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 12 Februari , 2010 Funkar för mig men motorbåtsforum tar lång tid att ladda ner, inte alltid alla poster kommer med. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 12 Februari , 2010 Hej Det beror på ett problem med att skapa (läsa och skriva) cachefiler på servern. Håller på med åtgärder i detta nu. Det bör ske mer sällan nu och snart skall det vara helt eliminerat. Ber om ursäkt för detta men det är sånt som sker tyvärr. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 12 Februari , 2010 Tackar för infon.. Då vet man i alla fall vad det beror på! Jobba på och sitt inte här och skriv.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 12 Februari , 2010 Nu verkar det fungera igen.. Tackar för det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser