Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
giotas

bilder projekt Sundancer 270

Rekommendera Poster

Fina bilder Peter, ska bli kul att se fortsättningen.

/Robert

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tackar!

Håller på o svetsa ihop badbrygge genomföringen i dagarna så snart kommer det nog upp lite bilder på det, då är iaf ankarspelsinst. helt klar, då ska jag börja med peken:/ där det ena slutar tar nästa vid, man är bra på det här med projekt, frun är dock inte alltid lika entuiastisk.. men men=) det blir många timmars planerande o minst lika många timmar byggande...

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jättekul att se dina bilder och läsa dina kommentarer! Du får lära din fru att svetsa så hon kan hjälpa till :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jooo det skull vara nått det.. men nån måste ju vara hemma o ta hand om barn och hemGlad

Ikväll skall jag iaf åka och svarva dom nylonrullar som skall vara till genomföringen så det går sakta framåt!

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det går fortare än man tror så är det maj!

Alltid kul att kolla in andras projekt, fin båt!

//Per (Luleå)



Senast ändrad av nbottning | 08 februari 2010 | 19:46

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

joo sant! dom här sista månaderna innan sjösättning känns jävligt långa just nu, men går ruskigt fort! inte är du luleå bo?

 

//Peter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bor i Sunderbyn. Jag skulle behöva en så där 20 vårmånader på mig för att få mitt projekt i ordning :-)

Har en svårt nergången Bosjö 25 under renovering.

 

//Per

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ok! jag bor tvärs över älven från dig räknat! så du räknar inte med sjösättning i år då?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Se där! Vi får säga att vi bägge bor på rätt sida Bergnäsbron från havet sett :-)

Jag tror inte det blir sjösättning i år, kanske i slutet av sommaren om jag fått sittbrunnen i ordning och jag har fått båtplats.

Skulle behöva ha den i vattnet ett tag om inte annat för att kunna göra i ordning vagnen till den.

Projektet är nu sittbrunn och nya rutlister. Sen är det ju ett budgetprojekt så det styrs lite på hur och när man får tag i vissa saker.

Var har du båten, Båthamnen i Bälinge har jag varit till och den hyser knappast en Sundancer 270?

 

//Per

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

joo sant fast det är ju löite avigt med s-byn..=) jag har båten i lövskär, ibland har jag den på svaj nedanför där jag bor (dryga km nedströms färjläget). jag har en 2,5m plats över i lövskär, den är 2,7 mellan bommarna... om din ryms där så kan vi nog komma överens!

då den blev för smal så har jag hyrt en 3,5m plats!

 

//Peter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...