jannelu 5 Postad 6 Februari , 2010 Jag har köpt 2 nya namnskyltar av teak och söker efter någon som kan hjälpa till att fräsa in båtnamnet på skyltarna. Det blir 6 bokstäver på varje skylt (MIA NOI) tror jag i alla fall, jag har inte bestämt mig till 100% ännu. Om någon känner någon person som har tex en Cnc fräs eller liknande så kan ni väl hojta till, jag bor i Stockholmsområdet. Storleken är 127x15.3x3.8 cm och här är en bifogad bild på hur skylten kan komma att se ut när den är klar. Materialet är Thaiteak, undrar om det räcker att olja in dom första åren eller behöver man lacka dom tro??? Om någon förresten skulle vara intresserad så kan jag nog fixa fram flera skyltar, dom finns i olika storlekar och former. Jannelu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jannelu 5 Postad 7 Februari , 2010 Ingen någon ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Propellern 0 Postad 8 Februari , 2010 Hej, Ring till Nord west varvet på Orust De fixae detta. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 8 Februari , 2010 Kolla med någon möbel/inrednings snickare. Dom brukar ha små överhands fräsar. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser