Daniel_B 0 Postad 6 Februari , 2010 840 entusiaster online, men bara jag som är medlem.. känns ensamt i natten. Skulle egentligen åkt till båtmässan imorgon men gör det nästa helg istället som jag först planerat. Så då man inte behöver stiga upp tidigt, kan man ju lika gärna vara här och hänga lite.. Ser fram mot lite recensioner av mässan i veckan, så man har något att se fram emot.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 6 Februari , 2010 Nä, nu börjar jag få lappsjuka.. lika bra att gå och lägga sig och drömma om sjösättningen i vår. Då sover man gott.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 6 Februari , 2010 Det är lika illa just nu. 954 entusiaster online, men bara jag som är medlem. Vem är de övriga 953? Datorer som scannar efter mailadresser? tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Februari , 2010 Den glädjemätaren har kritiserats många gånger, men man måste väl visa bra statistik för annonsörerna. Även räknaren för trådvisningar är fel (ses bara när man valt en specifik avdelning). Titta på antal visningar, klicka sen på tråden och se hur många gånger den har visats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 6 Februari , 2010 Gick in och kollade på en aktuell tråd. Varje gång jag öppnade den ökade antalet visningar med 2 eller 3. Gick sedan långt ner på ett av delforumen och tittade på en sen länge död tråd- Även här ökade antalet visningar 2 eller 3 för varje gång jag öppnade tråden. Aldrig någon gång med ett. Det är inte sannolikt att så många tittar på den tråden på den korta tid jag höll på trotts att jag öppnade den ett mycket stort antal gånger, så mätaren är helt klart en glädjemätare. Ganska svagt av MG. tommy för vilken mattematik är en exakt vetenskap Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flummo 2 Postad 6 Februari , 2010 Om autologinfunktionen någonsin hade fungerat så hade åtminstone jag varit inloggad dagligen, inte bara med veckors mellanrum när jag hittar något att svara på och tvingas logga in för att kunna göra det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 6 Februari , 2010 Go,morron på er... De övriga är väl sådana som inte är medlemmar eller ej inloggade, som jag förstått det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 6 Februari , 2010 ?? min autoligin fungerar. T o m från flera olika datorer. Du måste förstås låta MG lägga cookies på din dator annars kan den inte komma ihåg dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser