Gå till innehåll
fredag 07 februari 2025
henriko

Tips om ny iPhone app Kustvädret

Rekommendera Poster

Hej
Henrik heter jag och jobbar på ett IT-företag som heter inUse. Jag skulle gärna vilja tipsa om vår nya iPhone-applikation, Kustvädret, som på ett enkelt sätt visar aktuellt sjöväder från SMHI.
Kustvädret visar bland annat vindriktning, vindhastighet, lufttryck, temperatur, och luftfuktighet. Applikationen innehåller också prognoser för de kommande fem dagarna från alla väderstationer i Sverige.
Om ni testar den och gillar eller inte allas tycker om den skriv gärna en rad så vi vet vad som kan förbättras.
Läs mer om Kustvädret
// Henrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Coolt - jag ska testköra den så fort min iTelefon kommer tillbaka från reparationsverkstaden. Jag kör redan Wind Guru som jag tycker är helt OK.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har testat nu. Snyggt och prydligt. Gör väl vad den ska.

Men frågan är om jag tänker betala 7 spänn i månaden eller 65 kr/år. Man får ju samma info gratis från yr.no. Dessutom väldigt pålitliga prognoser, tycker jag. Visserligen inte riktigt lika snyggt och enkelt...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Roligt att så många vart inne och kollat på tråden. Nu har vi visat upp programmet på båtmässan i Götebor där vi också fått bra response.

Apple kom ju ut med en ny leksak för ca en månad sen. Nu klurar vi på om iPaden kan vara nått för Kustvädret, vad kan den tillföra och kommer sjöfolk att använda den? Är det någon som har funderingar eller ideér så maila gärna ( kustvadret@oops.se ) Oops och berätta vad ni vill se i framtida versioner av Kustvädret.

// Henrik

Senast ändrad av henriko | 02 mars 2010 | 08:42

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...