SlemPelle 0 Postad 13 Augusti , 2004 Har en mercury 20hk -74 med rorkult. Styrningen är alldeles för lätt. Finns det någon juster skruv för göra styningen lite trögare? Vart sitter skruven någonstans? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst nicklas Postad 14 Augusti , 2004 hej, jag har en mercury 20 -74 å min styrning e trög. skulle oxå vilja veta... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 510 Postad 14 Augusti , 2004 Är inte riktigt säker men hade en Mercury 20 från den perioden och tror att det sitter en bult mitt under fronten på motorkåpan som är avsedd för justering av friktionen. Har för mig att den var svår att få lagom så jag hade den så lös som möjligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SlemPelle 0 Postad 14 Augusti , 2004 Tack för tipset Det satt en bult 13mm vid caution skylten under choken. Så nu är den lagom i styrningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 510 Postad 14 Augusti , 2004 Bra. Kul att kunna bidra. Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser