Anders_St 74 Postad 3 Februari , 2010 Råkar bo på mässhotellet under mitt jobbmöte. Här är två teaser-bilder på vad som är på gång.... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 3 Februari , 2010 en till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 3 Februari , 2010 Bara en enda med pinne på taket!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 3 Februari , 2010 Det var ingen rolig syn. Tur att man är i Stockholm hela tiden båtmässan i Göteborg pågår. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 3 Februari , 2010 Jag ska vara där på lördag (GBG-mässan). Tur att det inte är båtar vi ska kolla på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 3 Februari , 2010 Är inte segelbåtarna i en annan hall än motor-dito? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 3 Februari , 2010 Det fanns flera med pinne på taket, måste fått konstig kameravinkel. Sprang bara förbi på väg till frukost imorse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 3 Februari , 2010 Tänkte ta mig dit på söndag och hoppas verkligen att det finns fler med pinnar på taket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 3 Februari , 2010 Ska dit på lördag.. hade egentligen tänkt åka helgen efter men fick förhinder då. Pinnbåtar är väl inte så mycket att titta på..? Om sanningen ska fram så var jag faktiskt med två kompisar på Stockholmsmässan förra året och följde med dessa runt i alla segelbåtar. Första gången det hände.. man fick ju i alla fall lära sig lite nytt. Men sen hade jag ju tittat på alla motorbåtar på Göteborgsmässan innan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 3 Februari , 2010 Tommy vad gör du här uppe i sthlm? Jag kommer att stå i Maringuiden/LRF Medias monter båda helgerna! :-) väl mött! MVH Mackan Gedda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser