Bobby69 0 Postad 1 Februari , 2010 Hej, har haft denna fråga uppe förut, jag undrar om det finns någon som vet var eller hur man kan få tag på taket ovanför uteplatsen alltså förlängning av flybridgen till en Bayliner 3288. Tacksam för svar. Senast ändrad av Bobby69 | 01 februari 2010 | 17:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaparn73 0 Postad 14 Maj , 2010 Hej jag är i stadiet att byta upp min Bayliner 2958 till en 3288 och jag vill även ha detta tak på den. Nu finns det inga 3288 till salu i sverige tyvärr men jag letar utomlans och även då hoppas på att hitta en med detta tak. Men har du kollat med baylinerklubben ? Jag vet att en 3288 i min båt klubb har ett sådant tak och han är med i baylinerklubben. Hans båt heter Lakrits väldigt fint ex ....men han vill inte sälja Kan kanske gå att hitta i USA. Jag fick tag på orginalrutor till flyan till min 2958 från USA via en kille i Åkersberga. Men det tog ca 1 år att få hem dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 5 Juli , 2010 Gammal tråd men... http://nanaimo.kijiji.ca/c-cars-vehicles-boats-watercraft-parts-trailers-accessories-Hardtop-for-Bayliner-3288-3888-W0QQAdIdZ157363583 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 4 Januari , 2011 Jag vill nog oxå ha de där taket över akterdäcket på min... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suncab 3 Postad 8 Januari , 2011 Hej Blev nyfiken på vad som menades och googlade på bilder och fann: http://www.usedvictoria.com/classified-ad/Hardtop-for-Bayliner-3288--3888_10433233 Kanske kan va nåt. Staffan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 Januari , 2011 Frågan om flybrige har varit uppe på MG alldeles nyss. Jag letade då efter ett inlägg i ett annat forum där en kille förlängde däcket under flybrige. Nu letade jag igen och fann tråden direkt. Kan ju va en intresant läsning för den hågade. forum.hamnen.se/projekt-pa-baten/16115-bygga-ett-tak-i-plast.html tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 8 Januari , 2011 Får se efter sommaren om ja också e sugen på uterum. Mitt tanke är i så fall är att låta tillverka ett i aluminium. Vikt akter ut är det sista man vill ha på dessa båtar har jag förstått. Slutpriset på en hardtop betställd från Usa med frakt till Sverige blir nog rätt saftigt också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser