Gå till innehåll
tisdag 04 februari 2025
Bobby69

Förlängd flybridge

Rekommendera Poster

Hej, har haft denna fråga uppe förut, jag undrar om det finns någon som vet var eller hur man kan få tag på taket ovanför uteplatsen alltså förlängning av flybridgen till en Bayliner 3288. Tacksam för svar.

Senast ändrad av Bobby69 | 01 februari 2010 | 17:11

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej jag är i stadiet att byta upp min Bayliner 2958 till en 3288 och jag vill även ha detta tak på den. Nu finns det inga 3288 till salu i sverige tyvärr men jag letar utomlans och även då hoppas på att hitta en med detta tak. Men har du kollat med baylinerklubben ? Jag vet att en 3288 i min båt klubb har ett sådant tak och han är med i baylinerklubben. Hans båt heter Lakrits väldigt fint ex ....men han vill inte sälja :(
Kan kanske gå att hitta i USA. Jag fick tag på orginalrutor till flyan till min 2958 från USA via en kille i Åkersberga. Men det tog ca 1 år att få hem dom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag vill nog oxå ha de där taket över akterdäcket på min...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Får se efter sommaren om ja också e sugen på uterum.

Mitt tanke är i så fall är att låta tillverka ett i aluminium. Vikt akter ut är det sista man vill ha på dessa båtar har jag förstått. Slutpriset på en hardtop betställd från Usa med frakt till Sverige blir nog rätt saftigt också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...