Jogg 0 Postad 29 Januari , 2010 Är det någon som har en ritning på en trailer eller kunskap om vilken sorts järn som är lämpligast för en båt på 3.1ton jag kan svetsa o så men har ingen susning om matrial. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 29 Januari , 2010 Tjena! På boatlife.se har jag sett killar som har byggt egna trailers. Gå in där och sök så hittar du massa tips plus att du kan PM:a dom också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jogg 0 Postad 30 Januari , 2010 kanon jag kastar mig ditt på studs Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke70 0 Postad 30 Januari , 2010 Har ritning på en jag byggt själv till min båt vet att den skall palla 2,5 ton och 8.5 meter men det är ju bara att överdimensionera lite så skall det väl räcka. En grej som är viktig är ju hur lång och bred din båt är. Skicka mail så kan du få tel nummer. MVH Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke70 0 Postad 30 Januari , 2010 Skulle ju vart med en bild oxå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
millenium 0 Postad 31 Januari , 2010 Har du möjlighet att maila ritningen så skulle det va guld Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke70 0 Postad 31 Januari , 2010 Skall se om jag kan fixa så den går att ladda ner. Återkommer! MVH Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke70 0 Postad 1 Februari , 2010 Då skall det vara klart. Börja med att ladda ner gratis programmet Google Sketchup här och installera. Spara sedan denna fil och öppna den sen med prgrammet. Där kan man panorera och se mått osv. OBS Jag är helt nybörjare på detta program så skalor osv stämmer inte. Och det finns säkert bättre sätt att bygga kärror på men här är mitt bidrag. Materialspec här Lycka till och elda på med svetsen MVH Henke Senast ändrad av Henke70 | 01 februari 2010 | 16:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser