bjorn_o 0 Postad 26 Januari , 2010 Funderar på att byta till båt som går att övernatta i och som också kommer fungera som transportbåt. Krav/önskemål Kunna övernatta 2 vuxna 1 barn. Gå bra i krabb sjö Lätt att ta sig fram på fördäck budget ca 200 000 om inombordare: diesel föredras framför bensin Trailerbar 30 knop Finns säkert en drös andra önskemål jag inte kommer på just nu. Vad tror du skulle passa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 27 Januari , 2010 Flipper 620 ifs utombordare....men å andra sidan har du lättare att hitta en nyare motor för din budget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fluff 0 Postad 27 Januari , 2010 Som transport skulle jag titta på TG 7200/7000 och 6500. Fungerar bra att övernatta men inte bo på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 28 Januari , 2010 Ja flippern är hyfsad, dock går den ju inget vidare i krabb sjö och är också knepig att ta sig fram på fördäck (balansgång på skarndäck). Utombordare är inget problem. Jag sa bara att OM det är inombordare så är diesel att föredra. TG får jag kolla upp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tomtomdj 0 Postad 28 Januari , 2010 Köp min så får en som går bra i lite sjö... så får du 25 tusen över till en båtbuffert. http://www.blocket.se/goteborg/Ryds_620_DC__Billigast_pa_Blocket_25369695.htm?ca=15&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 28 Januari , 2010 TG 7200 ser jättefin ut faktisk. Ska läsa på om den och kolla lite. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipper570ht 0 Postad 31 Januari , 2010 Hej Har ni kollat på Uttern 6300 där har ni en bra båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser