Leotor 0 Postad 26 Januari , 2010 Allt är djupfryst vid det här laget; hamnar, vattenvägar och mitt tålamod. Jag skulle behöva varmköra min Mariner femtihästars då och då, och till den ändan behöver jag ett tillräckligt stort kärl att vattenfylla. Men min murarbalja är aningen för liten. Någon som har ett tips på ett lämpligt kärl, billigt och stabilt och lätt att komma över?? På förhand tack! Leotor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 26 Januari , 2010 En regntunna på Jula eller annat större GDS ställe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Leotor 0 Postad 26 Januari , 2010 Ah - så klart! Lite googling ledde mig till Bauhaus som lär ha tunnor på upp till 250 liter för ungefär en krona litern! Tack, Daniel! Leotor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 26 Januari , 2010 eller en sånhär........http://www.bilallt.se/art-1.asp?id=115&iPageID=19 Senast ändrad av denne | 26 januari 2010 | 13:32 Senast ändrad av denne | 26 januari 2010 | 13:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_i_c_k_e 1 Postad 26 Januari , 2010 Eller en sån här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser