berits 0 Postad 25 Januari , 2010 Blev visst en dålig bild här kommer en bättre.Mvh berits Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 25 Januari , 2010 Dristar mig till att säga att det är stört omöjligt att röna ut vilken modell det är, om man tittar på den bilden... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rille1 0 Postad 25 Januari , 2010 Jag tycker mig skönja den lite trubbiga rundningen av fördäcket, såsom en del Crescentbåtar såg ut i fören, 53 DC t.ex. Ok, nu hittade jag din andra tråd längre ner, du hade redan korn på Crescent ser jag. Senast ändrad av Rille1 | 25 januari 2010 | 16:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
piggelina 0 Postad 25 Januari , 2010 Crescent 48 säkerhetsbåten. Handtag på kölen om den skulle slå runt, trekölad för stabilitetens skull. Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jafabaz 0 Postad 1 Augusti , 2019 Min ser likadan ut. Crescent 47 heter den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jafabaz 0 Postad 1 Augusti , 2019 Någon som vet om man ska ha lång el kort rigg på en sådan. Hittar inte något om det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser