Gå till innehåll
fredag 24 januari 2025
Gedda

Sportdårar?

Rekommendera Poster

Har letat som tusan efter ett klipp med galenskaparna.  Det finns ju så många kombinationssporter, skidskytte t.ex.  De uppfann en ny, balettkross.  Upp på hojen och köra som fan i skogen och sedan på en given signal hoppa av och dansa balett i trikåer inför en jury, upp på hojen och iväg igen Glad Om någon har en länk till den blir jag glad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har sportfilter på TV:n och slopar sportbilagan i tidningen. Dock så gillar jag att åka skidor vilket kompletterar båtsäsongen bra.

Man nyttjar ju samma dipol-dipol bindningar, bara annan aggregationsform...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så nu är OS i full gång.. är det något ni följer? Precis i detta nu så tog Björn Ferry Sveriges andra OS guld i denna tävling.. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Börjar nog inte titta på allvar förrens herrarnas ishockey börjar.. sett något lite där och lite där, men inget jag följt eller känt att jag måste se.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

den börjar väl på fredag eller när började den? :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En sund människa helt i min smak!

Att först stoppa i sig en massa mat för att sedan gå och göra av med allt ihopa igen är som att vrida upp elementen fullt och öppna fönstren.

Ska man vara energismart så tryckar man ner en 250g hamburgare med pommes, räkröra och majonäs precis innan man lägger sig. Det får även den mest orolige att ligga stadigt i bingen. Dessutom får kroppen en chans att tillgodogöra sig all energin över natten. Här slösas inget bort! Jo, jag har ätit vartenda kilo själv!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick höra i sommras på Ulvöregattan att segling är enda sporten där bakfylla räknas som träningsverk...    :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

2-0 till Sverige mot Tyskland..! Bra kämpat i första matchen, nu går vi för guld.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hur har man tid att sitta uppe mitt i natten och kika på en sådan betydelselösmatch som man vet sverige vinner? :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har också alltid trott att Färjestad var från ölan. Dottern i Karlstad hävdar bestämt nått annat!

tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du läst ett av mina tidigare inlägg i denna tråden så hade du sett vad det enda jag kommer att titta seriöst på är.. Oskyldig

Hur man kan sitta uppe halva natten? Det är väl enda sättet när det spelas på andra sidan jorden.. om man inte vill spela in då förstås. Men jag var inte ensam kan jag lova..!

Senast ändrad av Daniel_B | 18 februari 2010 | 12:15

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag vet inte om jag kan tillåta sådana vidriga bilder i min tråd ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaha, då var OS över för denna gång. Gråter

Efter att ha sett en fantastisk match mellan Ryssland och Canada var man ju laddad inför Sverige och Slovakien, men tji fick jag och övriga som tittade. 4-3 till Slovakien..
Tråkigt och fyra år till nästa gång.. Nu får man bara hoppas att isen släpper snart, så man har något annat att tänka på. De lovar i alla fall plusgrader framöver nu..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, jag håller helt med dig. Jag känner mig helt tom nu, hade räknat med en superfajt mot Canada på fredag.Gråter

Nu är det bara att jobba på med allt som skall hinnas med innan Allt för sjön slår upp sina portar och jag får träffa många av er igen.

Välkomna till vår monter, AG:04 och snacka båtar och vill ni, snackar jag gärna hockeyFlörtelitserien drar igång igen nu på lördag.

//Lena

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi fick ju iallafall guld på staffeten!

Som gammal hockey tränare/lirare så sitter jag inne på en hel del kunskap om lagidrotter. jag vet att det inte alltid går att prestera på topp trots bra form. Elitserien tycker jag börjar spåra ur. Alla vassa ger sig av till KHL / NHL så numera är elitserien lika intressant som en urtorkad disktrasa!

/Galen idrottare som ser fram imot Vasaloppet för 9 gången!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jupp, nu är OS slut. Håller med föregående, efter att suttit nitad vid rutan när Canada vsade ryssarna hur hockey ska spelas var man laddad till tänderna. Tyvärr hade jag tidigt på känn att det skulle ta stopp tidigt. Sverige var tröga, sega och fick inte igång mycket ens mot de lätta motståndarna. Även om Kronornas tråkhockey skulle tagit dem förbi kvartesfinal så är det bara att inse att den typen av hockey hade kanadensarna malt sönder. För övrigt tycker jag att även om man inte kan lasta Henke L för att man förlorar så var det ändå han som kunnat göra idioträddningarna som man är van att se honom göra. Då hade det kunnat sett helt annorlunda ut. Men... mot canadensarna hade det inte funnits något hopp alls, just nu är dom helt enkelt alldeles för bra för att kunna tråkspelas till förlust.

Nu väntar jag bara på att ES ska komma igång igen, och att Bartecko hämtar sig från den äckliga smäll han fick mot Norge

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kul att träffa på en tränarkollega på ett marint forum, vad har du för nummer på din tränarlicens? Vad har du för startnummer i vasan?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lena, du pratar inte hockey. du pratar frölunda och det vet jag inte om det är hockey ;-)

Brynäs, det är riktiga grejer det!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Brynäs??? Det riktigt rycker i rapportfingret.. Förstöra trådar på det där sättet....

EDIT: Förlåt... kuuuuunde inte hålla mig, jag är såååå ledsen att jag råkade klicka på Rapportera ;)

Senast ändrad av KillerBoo | 25 februari 2010 | 22:24

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...